Doprava, platba

Všichni máme rádi, když si můžeme při objednávce na eshopu vybrat z dostatečné nabídky spolehlivých způsobů doprav a plateb.

Pojďme se tedy podívat, jaké způsoby u nás máte na výběr:

DOPRAVA  ZDARMA   při nákupu nad 1 300,- Kč.
 

Možnosti dopravy:
Objednané zboží je odesíláno do 24 hodin v pracovní dny. Obvyklé doručení do 2 - 3 dnů.

Balíkovna  -  59,-Kč   DOPORUČUJEME
                                 nad 1 300 ,- Kč  ZDARMA

Balík do balíkovny od České pošty je poměrně nová služba. Funguje na podobném principu jako Zásilkovna, tedy uložení na výdejním místě, kde je možné si ho dle svých časových možností vyzvednout. Síť balíkoven dnes čítá kolem 6 000 výdejních míst. Najdete je nejen na poštách, ale i např. v tafikách, obchodech atd.

Po doručení balíčku do balíkovny vám přijde kód na mobil nebo mail. Balíkovny jsou k dispozici na vybraných poštách a dalších externích místech mimo poštu. Při zvolení tohoto způsobu dopravy se vám rozevře seznam poboček, které balíkovnu nabízejí. Zde si vyberte místo, kam chcete balíček doručit.

Jakmile vám dorazí kód, je balíček připraven k vyzvednutí. Tento kód bude potřeba sdělit na pobočce balíkovny.

Balíčky do balíkovny mají na poštách přednost před normálními balíčky a vyzvednutí by tedy mělo být rychlé.

Sledování zásilky  je samozřejmostí. 

 

Zásilkovna výdejní místo CZ  -   89,- Kč

Zásilkovna je nezávislé výdejní místo pro e-shopy, díky které si můžete zásilku vyzvednout v mnoha místech České republiky. Jakmile bude zásilka připravená na vybrané pobočce k odběru, bude vám zaslán e-mail, popř. SMS zpráva. Hmotnostní limit pro doručení Zásilkovnou na výdejní místo je 5 kg. Rozměrnější objednávky proto není možné takto doručit.

 Sledování zásilky  je samozřejmě také možné.

 

 Zásilkovna na adresu CZ  -    99,- Kč

 

Balíkovna  na adresu    89,-Kč 

Česká pošta doručí zásilku až na Vaši zvolenou adresu.

Před doručením zásilky vám přijde SMS zpráva a e-mail. Většinou doručení můžete očekávat následující den od odeslání. Příležitostně balík putuje o den déle. 

Pokud vás doručovatel doma nezastihne, uloží balíček k vyzvednutí na poště. Tam je možné si ho vyzvednout. 

Je možné kdykoli zjistit, kde se Vaše zásilka nachází.

Jakmile bude zásilka připravena k odběru na pobočce, bude vám zaslán e-mail či SMS zpráva. Hmotnostní limit pro doručení Zásilkovnou na výdejní místo je 5 kg. Rozměrnější objednávky proto není možné takto doručit.

 

Možnosti platby:

 Dobírka (za příplatek 49 Kč)
Cenu uhradíte řidiči kurýrní služby, nebo na odběrném místě České pošty, nebo v Zásilkovně při převzetí zásilky.

  Klasický bankovní převod předem na účet (zdarma)
Objednávku uhradíte klasickým bankovním převodem na bankovní účet, který vám pošleme emailem. Převod banky zpravidla zpracují ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne.

Jakmile je platba připsána na náš účet, připravený balíček odesíláme. Variabilní symbol je číslo Vaší objednávky.

  Platební brána ComGate (zdarma)
Objednávku hradíte ihned po jejím dokončení na eshopu prostřednictvím zabezpečené platební brány ComGATE. Informaci o úspěšné úhradě dostáváme obratem a rovnou se pouštíme do přípravy vaší objednávky. Jedná se proto zřejmě o nejrychlejší cestu k doručení balíčku do vašich rukou bez zbytečných prostojů.

Varianty úhrady přes platební bránu:

Platební karta (VISA, Mastercard) - uhradíte ihned po vytvoření objednávky platební kartou,
         

 
Převzetí zboží: 

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

 

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je  následující:

v případě dopravy Balíkovny:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. 
v případě dopravy službou ZÁSILKOVNA:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
Ve všech případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.